Blogtrottr
Google 快訊 - 嬰兒
 
嬰兒要晚要幾週才能聽到心跳聲呢?
Nov 16th 2014, 07:35

我第一次懷孕,現在醫生說七週快八週了(但我還是無法確定到底是幾週)
我月經最後一次在9/16,有水水們幫我確定到底是幾週呢?

我昨天去聽寶寶的心跳聲,照超音波時有小白點了‧但心跳聲還沒有聽到!
醫生叫我下禮拜再回診檢查看看,也說如果再沒聽到心跳聲那就寶寶萎縮了要拿掉了

我很害怕,寶寶最晚真的八週就要聽到心跳聲嗎?還是有些人有九週至十二週的嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    寶媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()