close
Blogtrottr
Google 快訊 - 嬰兒
 
怕嬰兒搭機「失控」 這對爸媽為乘客準備「驚喜包」
Dec 18th 2014, 08:03

▲(圖/擷取自REDDIT)

(網路新聞中心/曾凱敏)

滿心期待飛上天空、踏上旅程,想好好睡一覺度過長途飛行的疲憊,突然傳來嬰兒的尖叫啼哭,是不是也很想跟她/他一起哭呢?

國外一名乘客,就在長途飛行時收到這個透明夾鏈袋,裡面除了一些小零嘴,還放有一張紙條,上面寫著「嗨,陌生人!我的名字叫Madeline.我12月17日就滿一歲了,這是我第一次坐飛機,我會試著乖乖的,但我如果害怕或是耳朵痛,可能會失去理智,那就先跟你說聲抱歉囉!我爸媽為你準備這個小驚喜包,如果你因為我而受到影響,裡面有耳塞。祝你有美好的旅程!」以嬰兒為第一人稱的字條讓人讀來莞爾。

收到驚喜包的乘客將照片PO上網,許多網友大讚這對父母真貼心,就算他們的孩子真的失控,也能更加體諒。畢竟嬰兒哭鬧真的很難控制,但這對父母能顧及其他乘客的感受,也令人感動。

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    寶媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()